Obchodné podmienky

OBJEDNÁVANIE TOVARU
U súkromných osôb akceptujeme telefonické objednávky, objednávky zaslané elektronickou poštou alebo písomne. Objednávky od lekárov a organizácií, ktorí majú pridelené IČO akceptujeme iba po registrácii v databáze obchodných partnerov. Znamená to, že pri prvej objednávke partner doručí v písomnej forme úplnej fakturačné údaje (meno, IČO, DIČ ...). Podľa zákona o zdravotníckom prostriedku je možno dodať niektoré druhy tovaru z nášho katalógu len poskytovateľom zdravotnej starostlivosti.
Pri objednávaní tovaru je treba vedľa názvu tovaru, objednávanom množstve, uviesť aj objednávacie číslo uvedené pri každom výrobku.

CENY
Ceny uvedené v našom katalógu v eurách sú konečné, obsahujú aktuálne platnú daň z pridanej hodnoty a prípadné príplatky resp. zľavy v období platnosti katalógu.

PLATOBNÉ PODMIENKY
Lekárom, ktorí majú IČO, poskytujeme tovar na faktúru so splatnosťou 14 dní. Ostatným zákazníkom zasielame tovar na dobierku alebo po úhrade faktúry. Všetok dodaný tovar zostáva majetkom spoločnosti MEDIHUM spol. s r.o. až do uhradenia celej fakturovanej čiastky.

DODACIE DOBY

Naším cieľom je, aby sme Vašu objednávku vybavili čo najrýchlejšie. Pokiaľ máme objednaný tovar na sklade, spravidla ho expedujeme na druhý deň. Ak tovar nie je na sklade, dodacia lehota je 3-4 týždne, pri nábytku min. 4 týždne. Dodacie lehoty nie sú záväzné. Nedodržanie dodacej doby nie je dôvodom na zrušenie objednávky.

BALNÉ A DOPRAVNÉ

Pri dodávkach tovaru účtujeme balné a dopravné podľa skutočných nákladov, ktoré závisí od hmotnosti tovaru a spôsobu dopravy (pošta, kuriérska služba a pod.) Cenník Slovenskej pošty as: http://cennik.posta.sk/ (listové zásielky 4, - Euro s dph obyčajné, dobierkové 4,50 Euro s dph, balíkové zásielky obyčajné 5, - Euro s dph, dobierkové 6, - Euro s dph). Cenník kuriérskou služby GEIS Parcel SK sro: od 4,20 Euro s dph do 7,56 euro s dph - v závislosti od hmotnosti zásielky a spôsobu dopravy. Preprava nábytku sa vypočítava zvlášť!


ZÁRUKA A SERVIS

Záruku na tovar poskytujeme v súlade so všeobecne záväznými záručnými podmienkami. Záručným listom je dodací list. Iné záručné listy nevystavujeme. Všetci naši dodávatelia poskytujú tiež pozáručný servis. Po záručnej dobe zaistíme opravu chybných výrobkov.

REKLAMÁCIE

Poškodený, nefunkčný alebo chýbajúci tovar alebo tovar, ktorý nesúhlasí s objednávkou, je treba reklamovať do 3 dní po prevzatí zásielky. Spoločnosť MEDIHUM spol. s r.o. nie je zodpovedná za škody vzniknuté neskorým dodaním alebo neodborným použitím, ev. použitím, ktoré nie je v súlade s návodom.
Po doručení a kontrole tovaru bude spotrebiteľovi zaslaná čiastka odpovedajúca kúpnej cene zaplatenej za tovar na spotrebiteľom uvedené číslo bankového účtu, prípadne v hotovosti prostredníctvom poštového poukazu či inak podľa vzájomnej dohody. Predávajúci je povinný vyjadriť sa k reklamácii do 10 dní odo dňa jej obdržania. Peniaze budú vrátené do 30-tich dní od uznania reklamácie. Záruku na tovar poskytujeme v súlade so všeobecne záväznými záručnými podmienkami.

VRÁTENIE TOVARU

V mimoriadnych prípadoch akceptujeme vrátenie tovaru. Ak Vám tovar nevyhovuje, môžete ho vrátiť do 7 dní po prevzatí. Tovar, ktorý vraciate, však musí byť v takom stave, aby ho bolo možné predať iným zákazníkom. Musí byť nepoškodený, v originálnom nepoškodenom obale. Poškodený tovar, tovar v poškodenom obale, ktorý javí známky používania, softvér, sterilný materiál, balenie diagnostických prúžkov a tovar vyrobený na zákazku (napr. Nábytok.), Sa nedá vrátiť.


FAKTURAČNÉ ÚDAJE

Medihum, s.r.o.
Bosákova 7
851 04 Bratislava
Slovensko

IČO: 35952580
DIČ: 2022055255
IČ DPH: SK2022055255